De kunst van attent en respectvol omgaan met collega's en klanten
De kunst van attent en respectvol omgaan met collega's en klanten
Iedereen stelt zich weleens de vraag wat nu de beste achtergrond is voor een videomeeting. Of welke kleding je het best kunt aandoen voor een sollicitatie of een vergadering met een klant. Hoe leer je zo veel mogelijk mensen kennen op een netwerkevent?
Iedereen stelt zich weleens de vraag wat nu de beste achtergrond is voor een videomeeting. Of welke kleding je het best kunt aandoen voor een sollicitatie of een vergadering met een klant. Hoe leer je zo veel mogelijk mensen kennen op een netwerkevent? En is het nu echt zo ongepast om tijdens een vergadering snel tussendoor wat e-mails te versturen?
Dit boek biedt niet alleen een antwoord op bovenstaande vragen, het geeft je vooral heel wat tips en een concrete houvast om het beste uit jezelf, én het bedrijf dat je vertegenwoordigt, te halen. Want wordt het niet allemaal net iets gemakkelijker én aangenamer als je weet wat er verwacht wordt in elke situatie? Of wat je juist van anderen mag verwachten?
Etiquette op het werk is een gids voor moderne professionele omgangsvormen, verweven met heel wat herkenbare situaties van op de werkvloer.