Boekhandel Douwes Den Haag

The Ripple-effect

Vergroot de positieve impact van je merkop de wereld door je verhaal krachtiger telaten uitdeinen

Joke Claessen

The Ripple-effect

The Ripple-effect

Vergroot de positieve impact van je merkop de wereld door je verhaal krachtiger telaten uitdeinen

The Ripple-effect

Verschijnt binnenkort

 

In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren.


Nog te verschijnen

€ 34,99

Bezorgen: Zodra beschikbaar


Beschrijving The Ripple-effect

In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren. Binnen en buiten je bedrijf. Laat je door dit boek inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo een waardevolle bijdrage levert aan de samenleving. Want dat ligt binnen ieders handbereik.

Waarom?

  • Breidt je denkkader uit met kennis en een praktische achtergrond
  • Toegankelijk, verhalend model om gestructureerd impact te maken
  • Inzicht in de relatie en opportuniteiten met je stakeholders (intern en extern)

Wat?

  • Basisprincipes voor impact en regeneratief denken: wat is impact? Hoe creëer je welzijn? Waar ligt de lat?
  • Het impact-narratiefmodel in vijf stappen om duurzame verandering te creëren
  • Mix van theorie, casestudies, strategische modellen, interviews en zelftesten

Voor wie?

  • Marketeers
  • HR
  • Ondernemers
  • Professionals die tools zoeken voor duurzame groei en betrokkenheid


ISBN
9789020935639
Pagina's
200
Verschijnt
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus

Management en Economie