Vergroot de positieve impact van je merkop de wereld door je verhaal krachtiger telaten uitdeinen
Vergroot de positieve impact van je merkop de wereld door je verhaal krachtiger telaten uitdeinen
In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren.
Bezorgen: Zodra beschikbaar
In The Ripple Effect ontdek je hoe je als marketeer, manager of bedrijfsleider een uitdeinende, positieve impact kan hebben in dit tijdperk van ongekende veranderingen. Met achtergrondinformatie, handige tips, case studies en het vijfstappenmodel van Storybeing, Storytelling, Storydoing, Storyliving en Storyacting overstijg je de klassieke grenzen van merk- en marketingdenken en kan je verhaal meer mensen bereiken én positief impacteren. Binnen en buiten je bedrijf. Laat je door dit boek inspireren om een druppel van verandering te zijn die positieve deining veroorzaakt en zo een waardevolle bijdrage levert aan de samenleving. Want dat ligt binnen ieders handbereik.
Waarom?
Wat?
Voor wie?