Boekhandel Douwes Den Haag

De Cialdini-methode

en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken

Luc Cipers

De Cialdini-methode

De Cialdini-methode

en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken

De Cialdini-methode

Verschijnt binnenkort

 

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.


Nog te verschijnen

€ 34,99

Bezorgen: Zodra beschikbaar


Beschrijving De Cialdini-methode

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

Waarom?

  • We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen
  • Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken
  • Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek

Wat?

  • Welke zijn de zeven principes van Invloed?
  • Welke principe gebruik je best wanneer?
  • Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven

Voor wie?

  • Zaakvoerders en bedrijfleiders
  • Leidinggevenden
  • Marketeers
  • HR-professionals
  • Commerciële medewerkers


ISBN
9789020938166
Pagina's
200
Verschijnt
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus

Management en Economie