Boekhandel Douwes Den Haag

No Logo

De strijd tegen de dwang van de wereldmerken

Naomi Klein

No Logo

No Logo

De strijd tegen de dwang van de wereldmerken

No Logo

 

No Logo is in de afgelopen twee decennia uitgegroeid tot een internationaal fenomeen en een cultureel manifest voor de critici van het wereldwijde ongebreidelde kapitalisme. Ook na de financiële crisis van 2008 en het lang na-ijlende effect ervan is Kleins analyse van onze bedrijfs- en merkwereld nog steeds actueel, krachtig en exemplarisch.No Logo is het eerste boek dat het nieuwe verzet in populair-historisch en duidelijk economisch perspectief plaatst.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 24,99

Ophalen: Nu 1 op voorraad in de winkel
Leverbaar


Beschrijving No Logo

No Logo is in de afgelopen twee decennia uitgegroeid tot een internationaal fenomeen en een cultureel manifest voor de critici van het wereldwijde ongebreidelde kapitalisme. Ook na de financiële crisis van 2008 en het lang na-ijlende effect ervan is Kleins analyse van onze bedrijfs- en merkwereld nog steeds actueel, krachtig en exemplarisch.


No Logo is het eerste boek dat het nieuwe verzet in populair-historisch en duidelijk economisch perspectief plaatst. Klein stelt rebellie en zelfbeschikking tegenover de nieuwe merkenwereld. Ze levert met talloze feiten onderbouwde kritiek op neoliberalisme, mondialisering, massacultuur en uitbuiting. Daarnaast vertelt ze een hartstochtelijk verhaal over mensen die zich inzetten voor democratie, voor kleinschaligheid, cultuur en milieu, kortom, voor een samenleving waarin de mens centraal staat.



‘Fantastisch en inspirerend.’ – Times Literary Supplement

‘De bijbel van een nieuwe beweging.’ – The New York Times

‘No Logo is een mond-tot-mondsensatie, die een stem geeft aan een generatie mensen onder de dertig die zich tot nu toe nooit met politiek hebben beziggehouden.’ – The Guardian



ISBN
9789025316945
Pagina's
648
Verschenen
Rubriek
Mens en Maatschappij
Druk
3
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Athenaeum

Mens en Maatschappij