Boekhandel Douwes Den Haag

Sociale media en online travel agents in de hotelsector

Sophie van Tilburg & Christian Holthof

Sociale media en online travel agents in de hotelsector

Sociale media en online travel agents in de hotelsector

Sociale media en online travel agents in de hotelsector

 

In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus lag op online reputatiemanagement en de impact van sociale media en OTA's op de hotelprestaties in de vijf Vlaamse Kunststeden.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 46,30


Beschrijving Sociale media en online travel agents in de hotelsector

In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus lag op online reputatiemanagement en de impact van sociale media en OTA's op de hotelprestaties in de vijf Vlaamse Kunststeden.

Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttige handleiding voor hotelhouders, marketingmedewerkers, promotoren, studenten en geïnteresseerde hotelgebruikers.

Over de auteurs
Christian Holthof is licentiaat toegepaste economische wetenschappen, master in toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Sophie van Tilburg is master in de communicatiewetenschappen. Zij is als onderzoekster verbonden aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.


ISBN
9789044134933
Pagina's
311
Verschenen
Rubriek
Media en computercommunicatie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Garant - Uitgevers n.v.