Boekhandel Douwes Den Haag

Leren van fouten

omgaan met feedback, kritiek en klachten

Martin van de Berg & Harry van de Wiel & Floor van de Wiel & Jan Wouda

Leren van fouten

Leren van fouten

omgaan met feedback, kritiek en klachten

Leren van fouten

 

In dit boek gaan we in op richtlijnen voor het bespreken van dingen die beter kunnen (feedback) tot en met het aankaarten van gemaakte fouten (kritiek) met grote gevolgen (klachten).


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 17,95


Beschrijving Leren van fouten

Professionals mogen geen fouten maken, maar niemand is onfeilbaar. Soms gaat het om kleine missers zonder verdere gevolgen; soms echter zijn de gevolgen zeer ingrijpend. Helaas werden en worden dit soort fouten nogal eens toegedekt of ontkent. Dit verstoppertje spelen ontneemt mensen de kans om van een fout te leren en dat is eigenlijk pas echt onvergeeflijk. Om ergens van te kunnen leren, is inzicht in de achtergronden van de fouten noodzakelijk.

Nu zijn er natuurlijk fouten in soorten en maten. In dit boek gaan we in op richtlijnen voor het bespreken van dingen die beter kunnen (feedback) tot en met het aankaarten van gemaakte fouten (kritiek) met grote gevolgen (klachten). Ook nu geldt dat voorkomen beter is dan genezen!


ISBN
9789082306453
Pagina's
82
Verschenen
Rubriek
Communicatiekunde
Druk
2
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Ahmas