Essentiële stappen voor commercieel succes
Essentiële stappen voor commercieel succes
In de huidige snel veranderende economie is het voor commerciële leiders belangrijker dan ooit om de fijne kneepjes van het vak te beheersen. "24 Stappen voor Commerciële leiders", geschreven door ervaren (commercieel) directeur en ondernemer Brian Hamer, biedt een praktische en direct toepasbare gids voor het stimuleren van bedrijfsgroei en het creëren van blijvende commerciële waarde.
Bezorgen: Zodra beschikbaar
In de huidige snel veranderende economie is het voor commerciële leiders belangrijker dan ooit om de fijne kneepjes van het vak te beheersen. "24 Stappen voor Commerciële leiders", geschreven door ervaren (commercieel) directeur en ondernemer Brian Hamer, biedt een praktische en direct toepasbare gids voor het stimuleren van bedrijfsgroei en het creëren van blijvende commerciële waarde.
Dit essentiële handboek, dat wordt gebruikt tijdens de Masterclass tot Commercieel Directeur van Opleidingsinstituut BDME, is een must-have voor elke ambitieuze (toekomstige) commerciële leider. Met duidelijke en bondige stap-voor-stap instructies, ontdekken lezers hoe ze hun verkoop- en marketingstrategieën kunnen optimaliseren, effectieve teams kunnen opbouwen en zichzelf kunnen ontwikkelen tot visionaire leiders.
Het boek heeft een efficiënte indeling. Per stap krijgt de lezer een inleiding met achtergrondinformatie, case studies, interviews, voorbeelden, blogs en opdrachten om direct zelf aan de slag te gaan en de stap eigen te maken. Er wordt gebruik gemaakt van cases en voorbeelden van bekende Nederlandse en internationale bedrijven maar ook van voorbeelden van kleine opkomende bedrijven.
Het boek is bedoeld als handige gids om direct en praktisch aan de slag te gaan. Zonder overbodige informatie en theoretische kaders. Je kunt gewoon aan de slag en flinke commerciële stappen zetten.
Over de auteur
Brian Hamer (1980) is een ervaren commercieel directeur, ondernemer, coach en auteur. Na zijn studie aan de hogere hotelschool en Heao commercieel economie, behaalde hij NIMA A,B en C, een MBA en een master in marketing (MM). Hij werkte jarenlang voor bedrijven als (commercieel) directeur en koos daarna voor het ondernemersvak. Met 3 succesvolle bedrijven en een faillissement heeft hij veel ervaring opgedaan. De kracht van Brian ligt in de eenvoud en direct toepasbaarheid van zijn adviezen en opdrachten, die hij tijdens zijn lessen in verschillende masterclasses van BDME geeft.