Boekhandel Douwes Den Haag

De Mondriaan van Marketing

Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu

Lisa van Noorden

De Mondriaan van Marketing

De Mondriaan van Marketing

Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu

De Mondriaan van Marketing

 

Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 34,99

Ophalen: Nu 1 op voorraad in de winkel
Leverbaar


Beschrijving De Mondriaan van Marketing

Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen ook leiden tot oppervlakkige communicatie. Waardoor het hoofd van consumenten dichtslibt. Om dit te doorbreken is geestverruimende communicatie nodig.



‘De Mondriaan van Marketing’ biedt een oplossing voor de uitdaging om strategie, creativiteit en uitvoering op elkaar af te stemmen met de Focus-Flow-Form strategie. Hierbij kunnen conceptdenkers veel leren van kunstenaars. Het is een ultieme gids die ideeën omvormt tot communicatiemeesterwerken en een begrijpelijke structuur biedt voor professionals die op hoog creatief niveau met doelgroepen willen communiceren.



Lisa van Noorden traint professionals in creatief communiceren en is zelf kunstenaar. Zij werkt als creatief strateeg en coach met de meest bekende organisaties en merken. Meer dan 15 jaar kennis en ervaring zijn samengebracht in dit persoonlijke boek.


ISBN
9789089657503
Pagina's
256
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Van Duuren Management