Boekhandel Douwes Den Haag

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

Harald Pol

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Relatietherapie voor klantliefhebbers

Werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten

Relatietherapie voor klantliefhebbers

 

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid? Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 29,99

Ophalen: Nu 1 op voorraad in de winkel
Leverbaar


Beschrijving Relatietherapie voor klantliefhebbers

Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden, vertrouwen en betrokkenheid?



Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving, maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat een positieve beleving niet automatisch leidt tot een duurzame relatie. Klanten kunnen vandaag heel tevreden zijn over een organisatie, maar morgen ook zo naar een ander overstappen als er iets beters langs komt. Of, als ze niet weg kunnen, gefrustreerd raken en hun ontevredenheid op social media spuien.



De huidige transitie naar een duurzame en digitale samenleving vraagt om een nieuw soort relatie tussen organisaties en klanten. Niet een relatie waarin beide partijen proberen er het beste voor zichzelf uit te halen. Ook geen relatie waarin de ene partij bepaalt wat er gebeurt en de ander dat maar moet volgen. De huidige tijd vraagt om een relatie waarin partnership centraal staat: zorg voor elkaar en de omgeving.



Relatietherapie voor klantliefhebbers laat met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips zien hoe je als organisatie kunt werken aan een duurzame en betekenisvolle relatie met je klanten.


ISBN
9789089657589
Pagina's
192
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Van Duuren Management