Boekhandel Douwes Den Haag

Reclame: dood of levend

strategische antwoorden voor marketeers en managers

Fons Van Dyck

Reclame: dood of levend

Reclame: dood of levend

strategische antwoorden voor marketeers en managers

Reclame: dood of levend

E-book

 

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie.


Direct te downloaden

€ 17,99


Beschrijving Reclame: dood of levend

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be


ISBN
9789401408325
Pagina's
176
Verschenen
Rubriek
Reclame
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus