Boekhandel Douwes Den Haag

De power van post

Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld

Tatjana Raman & Katrien Merckx

De power van post

De power van post

Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld

De power van post

E-book

 

Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen? In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme.


Direct te downloaden

€ 22,99


Beschrijving De power van post

Hoe neem je printmail op in je mediacampagne?
Waarom is digitaal niet altijd beter?
Hoe creëer je de perfecte printmail in zes stappen?

In tijden van digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke printmail doet precies dat.

De power van post legt uit hoe je printmail inzet voor maximale impact. Dit inspirerende verhaal toont dat printmail een volwaardige plaats verdient in je strategie, ook in communicatie gericht op millennials en generatie Z.

Acht experten delen hun visie over het belang van klassieke reclame in moderne tijden. Aan de hand van de vele voorbeelden uit verschillende sectoren, zowel b2b als b2c, leer je waaruit een waardevolle reclamecampagne bestaat. Werk je in marketing, communicatie, media, de creatieve industrie of bouw je met passie aan je eigen merk? Ontdek dan hoe je met de kracht van papier je consument succesvol overtuigt.


ISBN
9789401480567
Pagina's
200
Verschenen
Rubriek
Reclame
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus