Boekhandel Douwes Den Haag

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

Jan Verlinden

De Ritchie Story

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

De Ritchie Story

 

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 34,99


Beschrijving De Ritchie Story

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.


ISBN
9789401498005
Pagina's
192
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus