Boekhandel Douwes Den Haag

Mag het ietsje minder zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Alexander van Dijl

Mag het ietsje minder zijn?

Mag het ietsje minder zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Mag het ietsje minder zijn?

 

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht.



Printing on Demand

€ 24,95

Levertijd: 4 tot 8 werkdagen geen retourrecht


Beschrijving Mag het ietsje minder zijn?

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht.

Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf.

Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.


ISBN
9789402118117
Pagina's
102
Verschenen
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Brave New Books

Management en Economie