Boekhandel Douwes Den Haag

Kleine gids voor groot engagement

Wat kunnen directies, medewerkers en klanten voor elkaar betekenen

Steven Stockman

Kleine gids voor groot engagement

Kleine gids voor groot engagement

Wat kunnen directies, medewerkers en klanten voor elkaar betekenen

Kleine gids voor groot engagement

 

Wie termen zoals leiderschap, service, respect, change, prestaties, kernwaarden, verkoop, enzovoort als engagementen beschouwt, verkrijgt een ruimere blik dan wanneer die termen op zichzelf bekeken worden.



Printing on Demand

€ 21,59

Levertijd: 4 tot 8 werkdagen geen retourrecht


Beschrijving Kleine gids voor groot engagement

Wie termen zoals leiderschap, service, respect, change, prestaties, kernwaarden, verkoop, enzovoort als engagementen beschouwt, verkrijgt een ruimere blik dan wanneer die termen op zichzelf bekeken worden. Engagement is namelijk genomen als iemand anders daar iets aan heeft. Dat relationele aspect is het uitgangspunt van deze gids.

En al vlug blijkt dat engagementen op verrassende wijze verband houden met elkaar…voor wat, hoort wat.

Steven Stockman (Leuven, 02/11/1970) is master filosofie. In de loop van zijn carrière was hij bij diverse ondernemingen onder meer consultant, HR-manager en Algemeen Directeur. Hij ontwikkelde het engagements-model 'spheres of engagement' om focus en enthousiasme binnen de bedrijfsmuren te houden. Vandaag realiseert hij strategieën in ondernemingen. (www.stepup-sr.com)


ISBN
9789402177596
Pagina's
150
Verschenen
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Brave New Books

Management en Economie