over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN
over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN
Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat? Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen?
Leverbaar
Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat?
Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe mooi is dat?
De QR-code is de sleutel, want er is nog steeds geen beter alternatief om sneller en goedkoper verborgen locatie gebonden informatie toegankelijk te maken.
In het boek laat ik zien:
• Wie de QR-code al met succes inzet en hoe ze dat doen
• Hoe het komt dat de QR-code terug is van weggeweest
• Hoe je verborgen schatten gemakkelijk en snel toegankelijk maakt
• Waarom het fout gaat en hoe je fouten voorkomt
• Wat de alternatieven zijn voor de QR-code
• Hoe het zit met marketing en techniek bij de inzet van QR-codes
Het boek is uniek in het Nederlandse taalgebied en gericht op marketeers in de toeristensector en marketingafdelingen van aan natuur, cultuur en kunst gerelateerde instellingen en organisaties.
Frans Hendrikx is QR-code toepassingsexpert, publicist, spreker en schrijver van meerdere marketing artikelen en boeken.