Boekhandel Douwes Den Haag

Merk en reputatie

Issuesmanagement

een stappenplan

Ferdinand Helmann & Frank Korver

Issuesmanagement

Merk en reputatie

Issuesmanagement

een stappenplan

Merk en reputatie: Issuesmanagement

E-book

 

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving.


Direct te downloaden

€ 36,50


Beschrijving Merk en reputatie: Issuesmanagement

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces?

Het tijdig herkennen en managen van relevante issues is van levensbelang geworden. Issuemanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf stappenbenadering: issue-identificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie.

Frank Körver en Ferdinand Helmann hebben vanuit hun adviespraktijk bij respectievelijk GKSV en Porter Novelli veel ervaring met het meer strategisch benaderen van issues en het adviseren daarover van directies en communicatieprofessionals.


ISBN
9789462740723
Pagina's
94
Verschenen
Serie
Merk en reputatie
Rubriek
PR & voorlichting
Druk
3
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom Lemma uitgevers