Boekhandel Douwes Den Haag

500 prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties

Bob van Duuren

500 prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties

500 prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties

500 prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties

 

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not. Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 29,99

Ophalen: Nu 3 op voorraad in de winkel
Leverbaar


Beschrijving 500 prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.


ISBN
9789463563635
Pagina's
160
Verschenen
NUR
450
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Duuren Media, Van

Wonen en Lifestyle