Boekhandel Douwes Den Haag

Imago en reputatie

Zelf een strategisch reputatieplan schrijven.

Ruud J.B. de Haas MBA

Imago en reputatie

Imago en reputatie

Zelf een strategisch reputatieplan schrijven.

Imago en reputatie

 

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 21,51


Beschrijving Imago en reputatie

Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse.

Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie.


ISBN
9789463670715
Pagina's
168
Verschenen
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Mijnbestseller.nl

Management en Economie