Boekhandel Douwes Den Haag

Relatie Renaissance

Stef Verbeeck

Relatie Renaissance

Relatie Renaissance

Relatie Renaissance

 

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 32,00


Beschrijving Relatie Renaissance

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.


In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.



Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.


ISBN
9789464019469
Pagina's
200
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Pelckmans