Boekhandel Douwes Den Haag

Maar wij hebben toch geen klanten

Klantgericht organiseren in social profit

Tom Vandooren

Maar wij hebben toch geen klanten

Maar wij hebben toch geen klanten

Klantgericht organiseren in social profit

Maar wij hebben toch geen klanten

 

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten?


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 49,99


Beschrijving Maar wij hebben toch geen klanten

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.


ISBN
9789464759181
Pagina's
615
Verschenen
Rubriek
Management en Economie
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Owl Press

Management en Economie