Online content als belangrijkste driver voor bedrijfsgroei
Online content als belangrijkste driver voor bedrijfsgroei
Eigenlijk is contentmarketing heel simpel. Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf. Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn.
Leverbaar
Eigenlijk is contentmarketing heel simpel.
Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf.
Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn. En mensen kopen van mensen. Om de klik te krijgen, mag het persoonlijk worden. En dat voelt voor veel bedrijven raar. Toch is het die persoonlijke klik waar we naar op zoek zijn, nu we overspoeld worden door steeds meer content.
In deze gids ontdek je hoe je in zeven stappen de digitale klik kunt maken. Hoe creƫer je verbinding met je klanten? Hoe kies je de juiste tone of voice in je branding? En welke kanalen zet je in om jouw doelgroep het best te bereiken? Boordevol bruikbare inzichten, praktische tips en uitdagende opdrachten om als bedrijf de connectie met toekomstige klanten te maken. Koppel jezelf los van de online race to the bottom en ga radicaal voor je eigen verhaal.
Een must-have voor marketingstudenten, (content)marketeers, ondernemers en iedereen met interesse in (online) communicatie.