Boekhandel Douwes Den Haag

De Customer Leader

Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

Henry Robben & Rudy Moenaert

De Customer Leader

De Customer Leader

Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

De Customer Leader

 

DE CUSTOMER LEADER Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 34,99


Beschrijving De Customer Leader

DE CUSTOMER LEADER
Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen.

De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden?

Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf.

Rudy Moenaert (TIAS School for Business & Society) en Henry ­Robben (Nyenrode Business Universiteit) laten zien dat het creëren van een grootse business áltijd start bij de klant. Om écht te slagen moeten klanten de organisatie volgen. Maar échte leiders volgen ook hun klanten, precies omdat klanten de grootste mogelijkheid vormen om een grootse business te bouwen.

Om het hedendaagse rookgordijn van kansen en uitdagingen het hoofd te bieden, heb je de juiste instrumenten nodig. De auteurs ontwikkelen in De Customer Leader eenvoudige maar krachtige instrumenten gebaseerd op hun consultancy, executive onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, waarmee je zelf een Customer Leader wordt!


ISBN
9789493282407
Pagina's
224
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
S2 Uitgevers